Generel Hjælp

Nedenfor kan du få svar på stort set alle spørgsmål om Gastromondo Festival

Kommer jeg virkeligt ud at rejse?
Nej, vi sælger ikke rigtige rejser, vi sælger det vi kalder smagsrejser. Hos os køber du en middag på en restaurant, hver restaurant har fået tildelt en destination, så du kommer ikke til New York, eller Stevns, du kommer på smagsrejse på restaurant i København.

Kan jeg refundere, bytte eller ændre mine købte billetter?
Nej, i henhold til "Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a" er køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten. Du kan altså ikke få pengene retur eller ændre dine billetter. Ved ændringer forstås f.eks. ændring af dag eller tidspunkt. Billetterne kan sagtens overleveres til andre.

Jeg har ikke modtaget mine købte billetter på email
Tjek dit spamfilter eller få dine billetter gensendt her: madbillet.dk/show/gensend

Kan I udskrive eller fremsende billetterne for mig?
Nej, det kan vi desværre ikke.

Kan man nøjes med at fremvise billetter på sin telefon/Ipad?
Nej, det kan du desværre ikke. Billetterne skal printes og fremvises. Nogle restauranter bruger dem til deres bogholderi og skal bruge billetterne i fysisk form.

Hvordan bestiller vi, hvis vi er flere, der gerne vil sidde sammen?
Ønsker du for eksempel at sidde sammen med venner eller familie SKAL billetterne bestilles samlet i en ordre. Billetterne kan ikke ændres efter køb.

Jeg har allerede billetter og vil gerne have en eller flere ekstra gæster med?
Det kan desværre ikke lade sig gøre at tilføje flere gæster til din bestilling.

Kan restauranternes menuer ændres?
Menuen er fastlagt, og der kan ikke foretages ændringer. Vi kan desværre ikke lave specielle menuer til allergikere eller kræsne munde. Nogle af de tilmeldte restauranter tilbyder vegetarmenu. Det fremgår ved den enkelte restaurant, om det er muligt at bestille en vegetarmenu. Du kan kun få vegetarmenu, hvis du bestiller det, når du køber billet. Og så håber vi på, at vi med et bredt udbud af restauranter kan tilbyde en lækker menu, der passer netop dine smagsløg. Restauranterne kan ved leverandørsvigt og lignende være nødt til at skifte enkelte råvarer ud i menuen.

Der står mere end fire retter på en restaurantmenu. Hvor mange retter får jeg?
Du får serveret den menu der står beskrevet på hjemmesiden, JO MINDRE retterne er beskrevet som en valgmulighed - typisk angivet med et ”eller” mellem retterne.

Jeg vil gerne spise vegetarisk
Nogle af de tilmeldte restauranter tilbyder en vegetarmenu. Det fremgår ved den enkelte restaurant, om det er muligt at bestille en vegetarmenu. Du kan kun få vegetarmenu, hvis du bestiller det, når du køber billet.

Hvilke tidspunkter kan man spise på?
Restauranterne bestemmer selv deres tidspunkter. Du kan se tidspunkterne ved at søge under den restaurant, du gerne vil besøge. BEMÆRK at du har bordet i et begrænset tidsrum. Det kan variere fra restaurant til restaurant, men alle kører typisk med flere "seats" på en aften.

Skal børn købe billet?
Ja, alle der skal spise med og bruge en stol i restauranterne - voksen som barn - skal købe billet.

Hvordan foregår billetsalget?
Alt salg af billetter foregår via madbillet.dk. Du kan ikke købe billetter på andre måder.
På grund af den store efterspørgsel skal du skrives op i kø for at købe billet, hvis du ønsker at være blandt de første, der køber billet Billetkøen afvikles, og billetsalget starter den 14. januar. Når køen er afviklet kan alle købe billetter.

Er der gebyrer ved køb af billetter?
Billetgebyret er inkluderet i prisen. Derudover er der kortgebyr ved betaling af billetter - afhængigt af dit betalingskort. Du kan se de gældende gebyrer på madbillets hjemmeside her


* Alle viste priser er inkl. moms og inklusiv billetgebyr (betalingskortgebyr bliver beregnet ved betaling).
Der tages forbehold for at restauranterne løbende kan justere priserne op og ned alt efter efterspørgsel.
Gastromondo Festival er ikke et ”traditionelt” rejsebureau, ”det er noget vi leger”, med os kommer du på en ”smagsrejse” på en restaurant.